9 nov 2011

Per què fer un blog?

Durant molt de temps he estat plantejant-me si fer un blog. Les experiències passades no eren massa possitives, de fet, fa alguns anys vaig decidir fer una pàgina web:
www.lluismiret.es
La idea continue pensant que era bona, entre el meu cunyat i jo vam fer una pàgina prou interessant, almenys des del punt de vista tècnic, però que mai va donar els resultats que jo esperava. La raó? Potser era massa rígida i difícil de modificar; tal vegada era massa prompte o potser la tècnica i els anys ens van portar altres instruments més vàlids...
El temps ens ha ensenyat que l'avantatge d'internet és la flexibilitat i la immediatesa, però sobretot les possibilitats de comunicació que obri. Fa poques setmanes vaig obrir un compte a facebook i un altre a tuenti, tots dos relacionats amb una novel·la titulada "PQPI Connection".
El resultat, ara sí, ha estat molt satisfactori. Com era d'esperar la pàgina de Facebook ha acabat convertida en una destrellatada acumulació d'acudits i ocurrències variades, però a través de la pàgina a Facebook "PQPI Connection" he pogut contactar amb lectors, amb bibliotecaris, amb altres escriptors que s'han interessat pel meu llibre i tots aquestos contactes són una experiència impagable per a un escriptor  (almenys per a un escriptor modest i novençà).
Ara em plantege ampliar aquesta experiència a partir d'un blog. Vull compartir impressions, contactar amb gent interessada en els meus llibres, però també amb altres escriptors en els que jo estic interessat, alguns escriuen llibres, altres molts escriuen blogs... La bloguesfera (o com s'escriga) és un univers que vull visitar, un món en el que fins i tot voldria viure temporades. 
Aquesta és la meua intenció, però ja veurem en què queda...

No hay comentarios:

Publicar un comentario